Autor: 021.rs

Novi Sad
11.10.2017.
09:04 > 08:24
Psi protiv čijih vlasnika postoje prijave za napade na druge životinje ili ljude mogu se oduzeti, ali zakonska procedura i izmešane nadležnosti dovode do toga da reakcija inspekcija često izostane.
  • Hadus

    12.10.2017 15:08
    Cinjenica
    Cinjenica je da, verovali ili ne, u Zoohigijeni ima 4 zaposlena (slovima 4) coveka na ceo grad, koje mozes da pozoves ako te napadne pas, odnosno, da ih uklone sa ulice...
    Opasni psi jesu problem.
    Neodgovorni vlasnici jesu problem.
    Mali broj kadrova u Zoohigijeni jeste problem.
    Neadekvatne kazne i blage kazne su isto problem.
    Cini mi se da svi ovi problemi imaju koren u samom coveku a ne u zivotinji.
  • Odin

    12.10.2017 08:38
    Menjam
    Bolje 20 pasa na ulici nego 20 ljudi.
  • Neko

    11.10.2017 19:37
    Volim pse ali...
    U uređenim zemljama u urbanim sredinama pasa težih od 7,5 Kg (ne pitajte me zašto baš toliko) - nema na ulicama. I tu ne mislim napuštenih pasa, već pasa sa vlasnikom, i svaki je pod obavezno na povocu. A takvima korpa manje-više ni ne treba. I tu ne mislim na vlasnike, nego na pse.

    A kod nas se dozvoljava da kojekakve zveri hode ulicama. I tu mislim i na pse i na njihove vlasnike.

    Završena priča.
  • MIMA

    11.10.2017 14:19
    U parkicu na Naselju, prilikom igre sa sinom pas je krenuo na loptu koja je u to vreme isla ka detetu. On i ja istivremeno pocinjemo da vicemo, pas krvnicki kuda loptu, pa trcim ka detetu koje vriti da pas krece da kidise na nas. Ne znam kako nisam infarkt nisam dobila. Dotrcava nam covek i sa granom ga plasi....posle par trenutaka on odlazi. Nakon toga muz odlazi u parkic da deca ga vode do stana vlasnika psa i kazu da je je pas stalno napolju i da njih napada i da su njihovi roditelji nekoliko puta zvali policiju. Muz odlazi do vlasnice, koja otvara svrata, starija zena, na nekoj zescoj terapiji koja kaze da ima psa i da on nece i da je stalno napolju, to je sinov pas a sin nije tu i zalupi mu vrata. Onda krece telefoniranje, komulna, pa "redovna", pa zoohigijena pa veterinarska....Kada su redovni policajci dosli, nakon dva sata rekli su na nisu zatekli psa i da mozemo da tuzimo zenu, al nikakve vajde kazu od toga, bla bla....I tako ona je neodgovorna vlasnica...njoj nista ne mozemo, pas je gladan i zapusten, deca istraumirana...nikom nista...pas i dalje kidise na prolaznike...dok nekom ne pade mrak na oci i ne ubije vlasnicu....e onda ce robijati
  • Hadus

    11.10.2017 13:04
    @Sapiens
    Uz duzno postovanje, pored mene 'vako iskompleksiranog moj pas dobija svaki dan da jede dva puta dnevno, redovnu veterinarsku negu, tri setnje od po pola sata i jednu od sat vremena. Jer eto ja ovako fakultetski obrazovan, zaposlen u struci sa masnom platom, okruzen porodicom i prijateljima, sam potpuno nekomplena osoba- po vama jer imam psa. Pokusajte i vi da budete nekompletni kao ja molim vas. Pre bih rekao da ljudi koji nesto/nekog osudjuju i lepe etikete nepoznatima imaju problem sa svojim kompleksima i nekompletnoscu. A da ne pricam o teoriji zavere, o podeli ljudi na one koji vole pse i koji ne vole, da bi se izazvao konflikt... Za to ipak mislim da je potrebna drugacija vrsta pomoci.
    Slazem se da ima ljudskog sljama koji kada prodje moda izbace psa na ulicu, samo nije problem u psu vec u drzavi koja ne reaguje i najstrozije kazni takve osobe.
  • Setac

    11.10.2017 12:37
    Zoohigijena svoj posao odradi.
    Problemi nastaju sa inspekcijama komunalna ne kaznjava veterinarska ne kaznjava . Inspekcije ne rade svoj deo posla. Da isnpekcije pocnu da rade i da se ukljuce malo u svoj posao resilo bi se brzo mnogo toga sa neodgovornim vlasnicima
  • Zoki

    11.10.2017 11:48
    psi
    Nisu opasni psi nego vlasnici koji su neuravnoteženi i opasni.
  • Ljubitelj pasa

    11.10.2017 11:19
    Kamenjar
    Već par godina imamo problema sa jednim crnim psom na naselju Kamenjar koji napada prolaznike i non-stop laje. Prijavljivan je Zoohigijeni i odveli su ga na sterilizaciju i vratili ga nazad jer je to u njihovoj nadležnosti, kako su rekli. Kažu - "I čipovan je", a zašto se onda ne kazni vlasnik koji ga drži puštenog van ograde?
    A ljudi koji su bili napadnuti i ugriženi su podneli tužbu protiv grada za naplatu štete. Tu grad gubi nesnosne cifre, a ne preduzima se ništa konkretno da se to spreči.
    Kod nas izgleda još uvek nije bolja logika bolje sprečiti - nego lečiti. Nažalost.
  • Rade

    11.10.2017 10:37
    Krajnje je vreme da se uvedu stozija pravila za drzanje zivotinja u stanovima .ovo ne govorim samo zbog ljudi koji moraju da slusaju zavijanje i lavez po ceo dan nego i zbog tih istih zivotinja da bi se zastitile od retardiranih ljudi koji misle da je su zivotinje igracke i modni detalj i naravno povecati kazne bar pet puta jer je to jedini nacin da se neko urazumi i spusti na zemlju .
  • Nervirach

    11.10.2017 10:33
    NeKuceljubac, sta ti pricas? Mrzite zivotinje? Kakvo li tek misljenje imate o coveku. Slazem se za zivotinju i stan, ali kad nema druge... (zato je bolji Telep). Ta bica su osudjena na smrt ako neko ne uzme da se makar malo pobrine o njima. Ne mogu da razumem da neko mrzi zivotinju. Letos na Strandu jedna kujica je trpela maltretiranje (igranje) klinaca, ja sam hteo da je udomim koliko je bila mirna. Ali je vise nisam video, do juce. Obradovao sam se kada sam je video i odmah sam hteo da je prisvojim. Ali je bila preplasena i pobegla je. Upoznala je nekog kao sto si ti.
  • @Sapiens

    11.10.2017 10:31
    -Zbog toga socijalizam nije dozvoljavao držanje pasa u stanovima - hvala na pojasnjenju, sad mi je jasniji psiholoski profil mrzitelja pasa.
  • Mefisto

    11.10.2017 10:31
    Opasni psi su ovaplocenje svojih zlih vlasnika.
  • LALA

    11.10.2017 10:00
    Zbog komsijinog cudovisnog psa koji po pravilu laje i zavija poput vukodlaka i to iskljucivo nocu , kupio sam super jake zvucnike i cim zver zalaje ja ih pojacam do daske , pas momentalno zacuti .
    Pas zalaje ja pustam zvucnike i problem resen .
  • ns

    11.10.2017 10:00
    Srbija zemlja nenadležnih. Zaposleni po partijskoj liniji u javnim preduzećima, a posao im prebacivanje nadležnosti sa jednih na druge.
  • gari

    11.10.2017 09:45
    Još neko da mi objasni kako je neko ko ne mari za bezbednost ostalih ljudi time što mu pitbul ne nosi brnjicu, ili time što njegov pas ne da komšijama da spavaju, bolji čovek od drugih. Ubio se plemenitosti.
  • JOJ

    11.10.2017 09:41
    POPIS @ eho
    @@@@@ eho
    Kada popis stanovnistva sposobnih a sa pravom glasa bude tacan,kada ne budu pozivali na glasanje preminule,kada popis za podstanare koji uznemiravaju komsiluk na razne nacine,kada u ovoj drzavi bude pravda za sve ista,kada na vrbi rodi grozdje tada treba popisati pse.
    Nijedan vlasnicki pas nece ujesti nikoga ako ga vlasnik nije tako izdresirao.
    Borbe pasa su normalne a ti ljudi? da li su oni normalni??
    Da je drzava prava nasla bi novaca za sve sto je potrebnije od BG na vodi,fontana,jarbola,polovnih u delovima migova...
    Drzava treba da plati sterilizaciju kucnih ljubimaca i pasa i macaka lutalica!
  • Sapiens

    11.10.2017 09:28
    @Hadus
    Posmatrao sam i posmatram ponašanje tih "velikih i humanih ljudi" prema psima.
    Odraz moje velike ljubavi prema psima je upravo u tome što ih ne držim u gradu i stanu i što im ne radim stvari koje im ti iskompleksirani ljudi rade.
    Osuđujem sve psihologe koji radi lečenja poremećaja ponašanja ljudi preporučuju držanje pasa.
    Zaista, sve probleme u gradskoj zajednici izazivaju ti "ljudi", nekompletni kakvi jesu, kasnijim bacanjem pasa na ulicu, poput iskorištenog i bačenog proizvoda.
    Zaista znam zašto šta napišem, iako to možda svima nije jasno.
    Na kraju krajeva, komentar je uvek ograničen brojem karaktera.
    Ko shvati, shvatio je.
    Ko nije dovoljno na ulici i ne vidi, taj ne zna o čemu govorim.
    Cilj uspostavljanja "psećih prava" nije samo zaštita životinja.
    Delom je promocija trgovine pasa i čitav biznis oko njih.
    A delom je i plan za podelu ljudi na 2 grupe, i njihovo sukobljavanje.
    Zbog toga socijalizam nije dozvoljavao držanje pasa u stanovima.
    Sada, kada je nastupilo ovoliko ludilo za držanje pasa, treba supostaviti jaku opštinsku evidenciju, strogo kažnjavati veterinare koji izdaju lažne potvrde, i ustanoviti porez na pse, prema njihovoj težini i opasnosti od napada.
  • Hadus

    11.10.2017 08:51
    @NeKuceljubac
    Mislim da ti sto smatrate da ne treba da se podvedu pod termin "covek" u sustini i jesu veci ljudi nego vi...
  • :-)

    11.10.2017 08:45
    AV AV
    @nekuceljubac-
    Odgovor
    VELIKOM COVEKU "nekuceljubcu"
    Zivotinje su bolje i iskrenije od ljudi.
    Svako ko voli zivotinje voli i ljude.
    PProblem svakako mora da se resi ali OPET za sve sto se desava sa zivotinjama -KRIVI SU LJUDI !
  • eho

    11.10.2017 08:44
    komentar
    Kako su nadlezne sluzbe popisivale kuce i stanove isto tako mogu popisate i pse u kucama i stanovima,zatim uvesti obavezno cipovanje i placanje poreza na drzanje zivotinja.Upravnici zgrada treba da prijave drzabhe zivotinja u stanovima i da se na njih placa odnosenje smeca,utrosak vode i svi ostali troskovi, zasto bi neko ko ne drzi psa u stanu bio necija zrtva.
  • NeKučeljubac

    11.10.2017 08:31
    Činjenica
    Treba pomenuti i slučaj Sarajeva. Prema pisanju njihovih dnevnih novina, trenutno u Sarajevu
    obitava oko 5.500 slobodnih pasa, koji napadaju građane po ulicama.
    Još uvek nemaju model rešavanja ovog pitanja.
    Za sada, jedini model kojeg ja mogu da se setim je zabrana držanja pasa na teritoriji grada, za narednih 10 godina.
    Jer, uglavnom oni koji drže pse ne mogu da se smeste u termin čovek, a oni uzrokuju sve te probleme.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna